Olen tilannut uuden ison akvaarion kilpikonnalleni tuossa puolitoista kuukautta sitten. Nyt vasta sain vihdoin tilauksesta varmistuksen ja toimitusaika saatiin päätettyä. Huoh, olipahan viimeinen kerta kun tilaan netin kautta mitään isompaa. Tosin edullinen hinta oli se joka houkutteli, netistä kun saa akvaariotarvikkeita ja muitakin eläintarvikkeita yli puolta halvemmalla kuin eläinkaupoista.

Mutta ei jotain hyvää ilman jotain huonoa. Olen odottanut jo nelisen viikkoa reissuamme Nuuksioon josta meille on varattuna hotellihuone jonne saa koirankin ottaa mukaan. Tämän jälkeen aikomuksena oli lähteä isosiskon mökille joka sijaitsee järven rannalla metsän keskellä.  Kävin tänään sitten koiran kanssa lenkillä. Olin jo valmiiksi todella väsynyt kun on kaverin kanssa ravattu linnanmäet ja suomenlinnat parin päivän sisällä. Hauskaa oli, mutta olin reissun jälkeen ihan poikki. No siinä kävellessäni olin ihan omissa unelmissani kun yhtäkkiä nilkka vain petti, rusahti ja lässähdin naamalleni maahan. Toinen polvi veressä ja toinen käsi veressä, avohaavat molemmissa. Oikeassa jalassa nilkka alkoi sitten turvota ja nyt en pääse kävelemään. Joka paikkaa pakottaa ja sattuu. Eli se siitä Nuuksion reissusta sitten. Ellei nyt sitten mennä sinne hotelli huoneeseen makoilemaan ja katsomaan televisiota. Tosin teenkö kotonakaan mitään sen kummoisempaa. Mutta katsellaan vielä huominen josko jää reissu kokonaan käyttämättä. Veikkaan että hotellihuone pitää silti maksaa.

Huomasin muuten että nyt kun olen ollut lomalla eikä ole oikein ollut mitään sen kummoisemoaa stressiä, niin mahani toimii ihan eri tavalla. Vietimme kaverin kanssa suomenlinnassa yli viisi tuntia, eikä minun tarvinnut käydä vessassa kuin kahdesti. Samoin kävimme sitä edellisenä päivänä linnanmäellä jossa viivyimme kolme tuntia, ja kävin vessassa kahdesti. Normaalisti iltaisin siis käyn vessassa istuksimassa vähintään puolen tunnin välein. Ehkä tämä johtuu vain siitä että sielu lepää kun on hyvässä seurassa ;)

Tässä vielä kuva  meidän konnaneidistä joka akvaariota kovasti odottelee.