Nyt alkaa ketuttaa oikein kunnolla. Olisi huomenna tiedossa kahden ihanan kaverin kanssa tyttöjenilta jota ollaan jo jonkin aikaa odoteltukin. Yöllä sitten alkoi karmea päänsärky, tärinä ja huonovointisuus. Aamulla heräsin ihan tukkoisena, kurkku kipeänä ja kaikkia jäseniä särkee. Jotta flunssahan se on tulossa, tai tullut jo. Veikkaan että oli kuumetta yöllä. ja nyt KETUTTAA!!!!! En viitsi lähteä tietysti mihinkään kipeänä, etenkin kun on sunnuntaina tiedossa ruotsinristeily jonka olemme jo maksaneet joten sinne on kova  halu, luonnollisesti. Siskon luonakin lupasin lauantaina mennä käymään. PRKL! Miksi aina käy näin, että kun on jonnekin menossa, tai kivaa tiedossa niin tulee kipeäksi. Joko maha alkaa mouruta, tai sitten jotain muuta. Ihan vain siksi että olin niin vihainen, ostin itselleni TÖRKEÄN kalliin Ellowyne nuken huuto.netistä. Laitan sitten kuvia kun nukke saapuu.

Mutta nyt silti kaikki ketuttaa ja suututtaa ja päässä suhisee  niinkuin sinne olisi pesinyt viidakko. Muistan nähneeni untakin siitä, että olin Batmanin tyttöystävä ja jostain ihmeen mafiasodasta sitten piti pelastaa tämä salskea nuorimies, joten matkustin yksin pyörällä!!!! New Yorkiin. Sainkin tuon ihanaisen Batmanini pelastettua ja keinuin hänen syleilyssään ja sitten heräsin ja tunsin niin suurta pettymystä kuin koko maailma olisi murskaantunut. Olin unessa niin onnellinen ja ylpeä siitä että MINÄ olin Batmanin tyttöystävä XD Hauska yskityiskohta muuten, Batman näytti aivan samalta herrasmieheltä joka näytteli teräsmies-sarjassa XD Jotta mennyt unessa supersankarit ihan sekaisin.