Varoitus, tämä kirjoitus sisältää kaikki suomen käytetyimmät kirosanat!

Voi Vi**u per***e saat**a!!!! Tässä on nyt pelleilty sen kuntoutustuen kanssa oikein urakalla, ja ei, en minä vaan lerkurit. Tässä viikon alussa soittelin gastrohoitajalle ja kysyin, että onko sitä kuulumassa sieltä päin sitä kuntoutustuki paperia, että se olisi pitänyt laittaa jo ajat sitten. Ja pari viikkoa sitä ennen, olin laittanut kirran poliklinikalle viestiä, että sieltä pitäisi paperit siirtää gastrolle (lääkärit kun ei itse tätä hommaa osaa). Noh, paperit siirtyneet gastrolle, mutta lekuri ei ollut niitä vielä kaivanut. Tänään hoitaja sitten soitti, ja sanoi, että lekuri oli laittanut hänen viestiin (hoitaja oli siis jättänyt pyynnöstäni viestin lekurille B-lausunnosta) vastaukseksi että minulla on sairaslomaa toukokuun loppuun asti, ja seuraava lekurin aika toukokuun 17pv. jolloin HARKITAAN kuntoutustuen kirjoittamista. Mitä mitä mitä MITÄ?!?!?!?! Silloin sen kuntoutustuen pitäisi jo alkaa! Noh, sanoin sitten hampaita kiristellen ja huulta purren (enhän toki halua huutaa gastrohoitajalle törkeyksiä, tämä kun ei hänen vikansa ole) sitten pyysin josko  hoitaja voisi aikaistaa lääkäri ajan mahdollisimman pikaiseksi, koska minun olisi pitänyt kuntoutusasiat saada hoidettua jo huhtikuun ensimmäiseen päivään mennessä (jos siis haluan että saan rahaa kesäkuusta alkaen jostain). Onneksi aika löytyikin heti perjantaille, joten sinne sitten huutamaan ja riehumaan asiasta.

EN TAJUA!!! Kun tämä kuntoutustuki piti kirjoittaa jo silloin helmikuussa, että mitä helvettiä tässä nyt on taas tapahtunut, ja mitä niiden lekureiden päässä oikein liikkuu? Että pitäisi olla kaksi kuukautta ilman rahaa, vain sen takia, että lääkäri ei nyt viitsi kirjoittaa minulle kuntoutustukea. Olenhan minä ihminen, joka aikoo vain haaskata yhteiskunnan varoja sairaana olemiseen kun voisin olla avanteen kanssa täysin terve. Suoleni olisi poissa, eli se ei voisi ollakaan tällöin sairas, mutta MINÄ en olisi terve. Tämä on toki vaikea ymmärtää, kun lääkärin päässä ei liiku paljoa muuta kuin sairas suoli= sairas ihminen; terve suoli= terve ihminen; suoli poissa= terve ihminen. Jotta tällaista tänään. Sainpahan tämänkin paskan nyt purettua. Voi kun olisi joku jonka voisi ottaa mukaansa raivoamaan kanssaan sinne lääkärille. Siellä kun aina tuntee itsensä niin pieneksi ja merkityksettömästi, kun isoherra lääkäri kertoo miten asiat nyt hänen mielestään menee. Valitettavasti minulla ei ole ketään joka sinne mukaani lähtisi, joten pakko yksin taas lähteä taistoon itsensä puolesta. PERKELE sanoi suomalainen!!!!